Voor werkgevers
Vacatures in je mailbox? Stel jouw jobalert in!
Nieuws
08-07-2016

Customer Service Valley: impuls voor economie én arbeidsmarkt


Zuid-Limburg is zeer in trek bij internationale ondernemingen voor de vestiging van hun klantencontactcenters (KCC’s).
Zo’n 5.000 mensen werken al bij een KCC en binnen twee jaar komen daar nog ruim 1.000 banen bij.
Vodafone, arvato Bertelsmann en Q-Park hebben de handen ineen geslagen.
Samen met de gemeente Maastricht, ROC’s Arcus en Leeuwenborgh en Zuyd Hogeschool werken ze samen in Customer ServiceValley.
Het doel: imago-verbetering en professionalisering van het vak. Plus versterking van Zuid-Limburg als customer service regio.

Customer Service Valley is met opleidingstrajecten gestart, in eerste instantie op mbo3- en vanaf 2016 ook op hbo-niveau.
Niet alleen dragen goede opleidingen bij aan de ontwikkeling van het vak, ze bieden ook loopbaanperspectief.
Gedurende de opleiding doen de leerlingen gericht ervaring op door wekelijks 32 uur te werken bij een van de partners van Customer Service Valley.
Daarnaast zijn er maandelijkse theorie- en evaluatiedagen op school. Na een jaar ontvangen de deelnemers een erkend mbo-diploma.
De aanpak van Customer Service Valley is uniek in Nederland en kan een autoriteit worden op het gebied van klantenservice.
Bedrijven kiezen nu al voor Zuid-Limburg vanwege de internationale ligging en beschikbaarheid van meertalig personeel.


Bron : Zuid Limburg

Klik hier voor de vacatures
Noord Limburg
Midden Limburg
Zuid Limburg

Terug naar alle items

Vacatures
in je mailbox?

Schrijf je in en we houden je op de hoogte
Jobalert instellen

Vacatures in je mailbox

Schrijf je in en we houden je op de hoogte.
In elke ontvangen e-mail kun je jouw Jobalert weer deactiveren.

Welke vacatures wil je ontvangen?

Gekozen vakgebieden:

    Gekozen opleidingsniveaus:

      Op welk e-mailadres?